Partizan May 2026
Posties Rejects (well 3 of us anyway) will be heading up to Newark tomorrow morning, to hopefully spend some of our hard earned dosh at the show.
Really looking forward the seeing all the great games on show and saying hello to friends and fellow bloggers.
So if you see either me, Lee or Postie, please say hi!
See you there!
Ray
Powered by WPeMatico
Dieser Artikel stammt von einer der angeschlossenen Quellen. Bitte honoriere die Arbeit der Autoren indem du ihren Webseite besuchst.
Artikelquelle besuchen
Autor: /
Don’t Throw a 1